ΤΕΛΟΣ

Πηρα την αποφαση να βγω απο αυτο το πανζουρλισμο που λεγετε ΦΟΡΟΥΜ ,ΜΠΛΟΚ .. ευχαριστω οσους με στηριξαν με τα σχολια τους με ψηφιση μεσα στα 10 ΤΟP BLOGS.... Oσοι θελουν θα γραφουν εδω οπως κ το κανουν Κ στο ιμαιλ μου..nakisdionisios@yahoo.gr

Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2012

ΕΓΩ θα συνεχιζω να γραφω αυτα που πιστευω αυτα που ακουω απο φιλους εκτροφεις
απο ανθρωπους που  μου λενε πες  κ αλλα   δεν θα μεινω εδω  παροτι
ενοχλουντε οι περσσοτεροι ΕΜΕΝΑ  δεν με ενδειαφερη οποιος θελη  κ προσπαθει να
ζευγαρωση αρχεγονε καρδερινες μακαρι να πετυχενουν κ καπιοι  βγαζουν ομως
συνεχιζουν να επιμενουν πολλοι οτι εβγαλαν μικρα  αφου αλλοι βγαζουν σε παραμανες,
αλλοι ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΥΓΑ ΑΠΟ ΠΕΤ ΣΟΠ & βγαζουν ΜΙΚΡΑ ΜΕ ΣΥΡΙΓΓΕΣ ΤΑΙΖΜΕΝΑ .
Αλλοι  περνουν [αγοραζουν] μικρα εχω γραψη πως ισα που ειναι φτερωμενα  γιατι πιστευουν
ΟΤΙ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ Κ ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΓΟΝΕΙΣ ΗΜΕΡΟΥΣ ΟΜΩΣ ΕΚΕΙ  ΤΟΥΣ  ΠΟΛΕΜΑΩ  ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΖΟΥΝΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ  ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ   ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΕΖΩΝΤΕ ΤΑ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ Κ ΓΡΑΦΩ Κ ΠΟΝΗΡΕΥΩ
ΧΑΛΑΩ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ 
Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥΛΑΓΕ ΚΑΡΔΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΛΑΓΜΕΝΕΣ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΤΙΣ ΕΒΓΑΖΕ ΑΥΤΟΣ
Κ ΑΥΤΟΣ ΕΔΙΝΕ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙΑ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΛΟΓΟ ΕΞΩ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Κ ΤΟΥ ΔΙΝΑΝΕ ΜΕΤΑΛΑΓΜΕΝΕΣ ΜΕ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΔΙΑ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΠΑΤΗ ?
ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ  ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΟΤΙ ΕΡΧΩΝΤΕ ΟΛΕΣ ΜΕ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΕΞΩ Κ ΤΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ.
Η μεταλαγμενες αμα μπορεσουν κ ζησουν εδω στην ελλαδα θα κανουν πουλια μετα απο
3 χρονια κ χωρις φαρμακα κ αφου δεν εχουν παθη στειρωση {[ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΗ  ΤΟ ΠΩΣ Κ ΓΙΑΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ]]